Перейти до основного вмісту
Час обирати здоров'я
Гаряча лінія ЦГЗ щодо COVID-19 працюватиме в режимі автовідповідача
03.06.2020
16:15

Гаряча лінія ЦГЗ щодо COVID-19 працюватиме в режимі автовідповідача

Відтепер гаряча лінія ЦГЗ для працівників охорони здоров’я щодо протидії новому коронавірусу працює в режимі автовідповідача. За номером 0 800 505 840 можна прослухати аудіозапис із рекомендаціями, як діяти у тій чи тій ситуації.

Пропонуємо також відповіді на поширені запитання про COVID-19.


Де знайти актуальну інформацію про протиепідемічні заходи та обмеження?

Офіційна інформація щодо коронавірусної хвороби в Україні розміщена на сайті https://covid19.gov.ua/.

Зверніть увагу, що карантинні заходи та обмеження можуть відрізнятися залежно від регіону. Інформація щодо готовності областей до послаблення карантину — за посиланням: https://bit.ly/2zJODbg.

Також ви можете звертатися на гарячі лінії регіонів з питань COVID-19: https://bit.ly/3dpwQ7O.


Де знайти актуальну інформацію для медичних працівників щодо коронавірусної хвороби?

Усю інформацію щодо COVID-19 для медичних працівників ми зібрали на сайті http://covid19.phc.org.ua.

На ньому ви знайдете алгоритм і тактику ведення випадку COVID-19 і контактних осіб, інформацію щодо лабораторної діагностики, посилання на навчальні курси та нормативні документи.

Якщо ви медичний працівник і захворіли на COVID-19 під час надання допомоги пацієнтам, вам необхідно звернутися до Державної служби з питань праці: 044 277 03 28.

З питаннями щодо оформлення лікарняних для медичних працівників звертайтеся за телефоном 0-800-50-18-92.


Яким чином відбувається тестування методом ІФА?

З інформацією щодо ІФА-тестування ви можете ознайомитися за посиланням: https://bit.ly/2ZLRJq0.


Що робити, якщо вам відмовили у наданні медичної допомоги?

Якщо заклад охорони здоров’я, у якому виникла така ситуація, має підписаний договір з Національною службою здоров’я України, обов’язково зверніться туди за телефоном 1677.


Куди я можу звернутися по соціальну допомогу?

Ви можете звернутися за контактними телефонами у регіонах: https://bit.ly/3gAySnB.


Як отримати від ФССУ компенсацію втраченого заробітку за час ізоляції від COVID-19?

Інформацію щодо компенсації заробітку, втраченого через самоізоляцію, ви знайдете за посиланням: https://bit.ly/2XKnXzr.


Що робити, якщо відчуваєте тривогу, занепокоєння, пригнічення, психологічний дискомфорт?

Зверніться по консультацію на гарячу лінію «Стоп, паніка»: 0 800 50 18 92.


Що робити, якщо виникли проблеми із додатком «Вдома»?

Зверніться по технічну підтримку через сам додаток або через форму зворотного зв’язку на сайті Міністерства цифрової трансформації: https://thedigital.gov.ua/.

Інші новини